Jak se mění očekávání klientů ve světě PPC
Digitální marketing prochází neustálou evolucí a s ním i požadavky klientů na PPC kampaně. Už nejde jen o výkon a návratnost investic – klíčovými tématy jsou transparentnost, práce s daty, AI automatizace a kvalitní kreativa.
Ad&Tech: Dětské porno a vojenská špionáž: Jak nevyužívat programatik
Americký kongres volá po zlepšení brand safety. Litevská firma přistižena při prodeji geolokačních dat. Netflix míří s reklamou do Evropy a Google přiznává, že Sandbox je k ničemu. Čtěte únorový přehled Ad&Tech novinek.
The Love-Hate relationship of Valentine’s Day
In Czechia, May 1st has long been the day synonymous with love—a kiss beneath blooming cherry trees is a treasured tradition. Yet, over the years, Valentine's Day has quietly carved its own space in the cultural and commercial calendar.
Je libo reklamní platformu pod stromeček?
Konec roku 2024 s sebou přináší příval technologických akvizic. Kdo koho koupil – a proč? Jak konsolidace ovlivní reklamní trh? Měly by se verifikační nástroje podílet na prodeji reklamy? Čtěte prosincový přehled Ad&Tech novinek.
Sony vstoupila s první kampaní do herního reklamního prostoru
Sony začala využívat reklamy ve hrách, v Korei jsou esportoví hráči oblíbenější více u žen než u mužů a společnost Riot od nového roku částečně povolí hazard. To vše najdete v prosincovém přehledu novinek ze světa herních platforem.
The Marketeers‘ cheat sheet for Christmas
In the flood of holiday offers, it's essential for brands to differentiate themselves and establish real emotional connections with consumers. How to do this? Read Madhura Mukherjee's cheat sheet on how to win the hearts of consumers.